ارزیابی مستمر، محرک نوآوری و تحول استراتژیک موسسه ملل

3 hours ago 1

ارزیابی مستمر، محرک نوآوری و تحول استراتژیک موسسه ملل

اقتصاد ۲۴- این جلسه در تاریخ پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه و با حضور آقایان: ابهری، معاونت امور شعب؛ خوش‌بین و ریحانی، مشاوران مدیرعامل؛ سمیع، معاونت طرح و برنامه؛ طاهرآبادی، سرپرست مدیریت حسابداری مالی؛ زرقانی، معاون مدیریت کل بازرسی؛ اسمعیل‌زاده، رییس منطقه ۴ و بیگ پوریان رئیس اداره امور هیات مدیره برگزار شد.

در ابتدای جلسه، آقای ابهری، معاونت امور شعب موسسه، ضمن خوشامدگویی به حاضران، بر اهمیت حیاتی ارزیابی عملکرد شعب و نقش آن در تحقق اهداف کلان موسسه تأکید کردند.

ایشان با اشاره به تحولات سریع در صنعت بانکداری و نیاز مبرم به انطباق سریع‌تر با شرایط بازار، افزودند: این جلسات نه تنها به‌عنوان یک ابزار ارزیابی، بلکه به‌عنوان یک فرصت برای بازنگری در استراتژی‌ها و تجدید نظر در فرآیندهاست. ما باید در پی شناسایی و معرفی روش‌های نوآورانه‌ای باشیم که نه‌تنها عملکرد شعب را بهبود بخشند، بلکه زمینه‌ساز تحول و ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان نیز بشوند.

آقای ابهری با تأکید بر ضرورت نگاه به آینده و دوراندیشی در تصمیم‌گیری‌ها، اظهار داشتند: ما نباید فقط به‌دنبال رفع مشکلات موجود باشیم، بلکه باید به دنبال راهکار‌هایی باشیم که به موسسه ما توانایی پیشگامی در عرصه رقابت‌های مالی و بانکی را بدهد. به همین منظور، استفاده از تکنولوژی‌های جدید و نوآوری در خدمات باید در اولویت قرار گیرد.

ایشان همچنین تأکید کردند که موفقیت موسسه، تنها از طریق تعامل و هماهنگی مستمر تمامی بخش‌ها و توجه به خواسته‌های مشتریان و تغییرات روزافزون بازار به دست می‌آید.

همچنین، با انتخاب هیات رییسه جلسه، آقای اسمعیل‌زاده، رییس منطقه ۴، گزارشی از وضعیت عملکرد شعب این منطقه ارائه و نقاط قوت و ضعف عملکرد را مورد بررسی و تحلیل قرار دادند.

در ادامه، آقای خوش‌بین، به بررسی استراتژی‌های توسعه‌ای موسسه در سطح کلان پرداختند و بر لزوم پیگیری دقیق و مستمر برنامه‌ها در راستای تحقق برنامه‌های بلندمدت موسسه، مبتنی بر اهداف ابلاغی بودجه سال جاری تأکید کردند و سپس، به تفکیک عملکرد هر حوزه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و توصیه‌های لازم به همکاران حاضر در جلسه اعلام گردید.

همچنین، آقای سمیع، به بررسی وضعیت طرح‌ها و برنامه‌های موسسه پرداختند و نکته نظراتی را برای بهبود عملکرد طرح‌ها و ارتقای خدمات موسسه به سمع و نظر حاضران رساندند.

به گزارش روابط عمومی، جلسات مجامع داخلی هر منطقه با هدف ارزیابی عملکرد، به‌طور مستمر برگزار می‌شود، قطعاً تداوم برگزاری این جلسات، تأثیر زیادی در رفع مشکلات موجود و تسریع در روند دستیابی به اهداف موسسه دارد و می‌تواند در ارتقای کیفیت خدمات موسسه تأثیرگذار باشد.

Read Entire Article