کد خبر: ۳۱۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۵ - ۲۹ تير ۱۴۰۴
آیین گرامیداشت دوازدهمین سالروز تأسیس شرکت بیمه تعاون، با حضور سید روحاله علیپور یزدی مدیرعامل و عضو هیئتمدیره، مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تأمین خسارتهای بدنی، آرام رشیدی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی و جواد گودرزی مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی برگزار شد؛ رویدادی که با رونمایی از اپلیکیشن «آیوون» و نمایشگاه هنری «هنر ایدهها در صنعت بیمه»، جلوهای از نوآوری و مردمیسازی مفاهیم بیمهای را به نمایش گذاشت.
اقتصاد ۲۴- آیین گرامیداشت دوازدهمین سالروز تاسیس این شرکت، با حضور سید روحاله علیپور یزدی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی، آرام رشیدی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، جواد گودرزی مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و معاونین و مدیران شرکت در سالن اجتماعات برج اسکان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، سید روحاله علیپور یزدی ضمن خیرمقدم به حاضران، با تبریک دوازدهمین سالروز شرکت به همه ذینفعان، اهمیت بهرهگیری از ظرفیتهای هنری در تبیین مفاهیم بیمهای و توسعه فرهنگ بیمه در جامعه را تشریح کرد.
وی هنر را زبانی اثرگذار برای گفتوگو با مردم دانست و تاکید کرد: در دوازدهمین سالگرد تاسیس، نیاز داریم مفاهیم فنی و پیچیده بیمه را به زبانی ساده، ملموس و البته خلاقانه به مردم منتقل کنیم. هنر، بهترین ابزار برای این ماموریت بزرگ است.
بخشی از این رویداد، به نمایشگاه «هنر ایدهها در صنعت بیمه» اختصاص داشت. این نمایشگاه حاصل کارگاه سه روزه طراحی پوستر با همین عنوان بود که تحت نظارت استاد فرزاد ادیبی، استاد برجسته گرافیک کشور، برگزار شد و بیش از ۸۰ اثر هنری توسط هنرجویان خلق و به نمایش گذاشته شد.
مهدی قمصریان: نوآوری در بیمه، تضمینکننده حقوق زیاندیدگان
مهدی قمصریان، رئیس صندوق خسارتهای بدنی، در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، با تاکید بر نقش شرکتهای بیمه در آرامش و امنیت جامعه، اینگونه ابتکارات را ستود.
وی تصریح کرد: هرگونه نوآوری و تلاش برای ارتقای فرهنگ بیمه، نه تنها به رشد صنعت کمک میکند، بلکه تضمینکننده حقوق زیاندیدگان و آرامش خاطر هموطنان در مواجهه با حوادث غیرمترقبه خواهد بود.
رشیدی: هنر، الگویی برای مردمیسازی مفاهیم تخصصی
آرام رشیدی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت اقتصادی و دارایی با اشاره به ارزشمند بودن ارتباط هنر با بیمه اظهار داشت: اقدام بیمه تعاون در برگزاری نمایشگاهی با رویکرد هنری، در دوازدهمین سالگرد خود، نهتنها نشاندهنده درک عمیق از جایگاه ارتباطات نوین است، بلکه الگویی برای نهادهای اقتصادی دیگر در مسیر مردمیسازی مفاهیم تخصصی خواهد بود.
گودرزی: هنر، ظرفیتی ارزشمند برای انتقال پیامهای بیمهای
جواد گودرزی مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی نیز عنوان کرد: برگزاری چنین رویدادهایی که از زبان هنر برای انتقال پیامهای بیمهای بهره میبرد، اقدامی ارزشمند و قابلتحسین است و این مسئله میطلبد که با درک اهمیت این موضوع مفاهیم تخصصی را با زبان هنر به آحاد مردم انتقال داد و به اعتقاد من این اقدام، ظرفیت ارزشمندی را ایجاد کرده است.
بر اساس این گزارش در حاشیه برگزاری این مراسم، از تمبر یادبود دوازدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه تعاون به صورت رسمی رونمایی شد.
همچنین، اپلیکیشن «آیوون» به عنوان یکی از دستاوردهای فناورانه جدید شرکت بیمه تعاون رونمایی شد. این اپلیکیشن جامع و نوآورانه با هدف سادهسازی فرآیندهای بیمهای در راستای صدور آنلاین بیمهنامه طراحی شده است.
در پایان این رویداد، اسامی نفرات برتر کارگاه طراحی پوستر اعلام و جوایز اهدا گردید. همچنین به تمامی شرکتکنندگان در این کارگاه سه روزه، به رسم یادبود، هدایایی اهدا شد.