تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه

5 hours ago 1

تشریح آخرین اقدامات انجام شده برای پایداری خدمات بانک سپه

اقتصاد ۲۴- دکتر مصطفی پرتوافکنان عضو هیات مدیره بانک سپه، گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، تاکنون با تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان این بانک، در کوتاه‌ترین زمان ممکن ۸۰ درصد فعالیت‌های بانک به پایداری رسیده است.

دکتر پرتوافکنان با اشاره به انجام خدمات مبتنی بر سپرده و کارت اظهار داشت: خدماتی مانند گردش حساب، انتقال وجه، صدور و تغییر رمز کارت‌ها، ساتنا و پایا و صدور کارت‌های هدیه و بن کارت سازمان‌ها در حال حاضر قابل انجام است.

وی با اشاره به ازسرگیری خدمات حضوری و غیرحضوری بانک سپه طبق وعده قبلی، افزود: موضوع وکالتی شدن حساب‌های مشتریان برای ثبت نام خودرو، تعیین شعبه برای ۱۰ هزار متقاضی دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری، پرداخت تسهیلات به ۱۴ هزار پرونده تسهیلات، ازجمله اقداماتی است که در این راستا صورت گرفته است.

عضو هیات مدیره بانک سپه از ورود موفق روزانه بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مراجعه به اینترنت بانک و همراه بانک سپه خبر داد و از مشتریان بانک خواست تا نسخه جدید همراه بانک سپه را از بازارگاه‌های اینترنتی دریافت کنند.

دکتر پرتوافکنان با بیان اینکه هم‌اکنون ۴ هزار و ۱۳۰ دستگاه خودپرداز در ۲۸۳۰ شعبه سراسر کشور بانک سپه فعال است، خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ هزار فقره چک نیز از طریق سامانه چکاوک در حال تعیین وضعیت است.

وی در پایان ضمن پوزش مجدد از تمامی مشتریان بانک سپه، ابراز داشت: امیدوارم با گذر از این دوره کوتاه و رسیدن به پایداری کامل سامانه‌ها، بانک سپه مطلوب‌تر و قوی‌تر از گذشته در خدمت هم‌میهنان عزیزمان باشد.

Read Entire Article