اقتصاد ۲۴- از شهریور ۱۴۰۳ تا مرداد ۱۴۰۴، صفحه لینکدین برند ملی زمزم به موفقیتهای چشمگیری دست یافته است.
لینکدین زمزم ایران در مدت یادشده، با انتشار ۱۰۶ پست تخصصی و جذاب، توانست متخصصان و علاقهمندان به صنعت نوشیدنی را جذب کند.
گفتنی است در این مدت، صفحه لینکدین زمزم موفق به جذب ۴۷۵۱ لایک، ۲۱۱۳۷۸ نمایش و ۶۸۴ کامنت شده است.
جالب است بدانید که برخی از پستهای منتشر شده در صفحه زمزم، در میان فعالان لینکدین به موضوعات بحثبرانگیز تبدیل شده و تبادل نظرهای زیادی را بهدنبال داشته است. این موفقیت، نشاندهندهی رشد و توسعهی ارتباطات زمزم با جامعهی تخصصی است.
▫️گفتنی است شبکه اجتماعی لینکدین با توجه به حضور مخاطبان حرفهای در حوزه کسب و کار از اهمیت ویژهای در ارتقای برندینگ زمزم برخوردار است و دستیابی به این تعداد دنبالکننده در مدت زمان کمتر از یکسال، رکورد مناسبی ارزیابی میشود.