زمزم، پرچمدار فروش آنلاین نوشیدنی در ایران

3 hours ago 1

زمزم، پرچمدار فروش آنلاین نوشیدنی در ایران

اقتصاد ۲۴- بر اساس آمار یک‌ساله منتهی به ۱۰ مرداد ۱۴۰۴، از هر ۱۰۰ سفارش ثبت‌شده در اسنپ مارکت، ۴ سفارش متعلق به محصولات زمزم بوده است؛ سهمی که زمزم را با ۸ درصد کل فروش پلتفرم در جایگاه پیشتاز صنعت نوشیدنی قرار داده است.

جهش زیرو و تنوع کانال‌های فروش

تحلیل ترکیب فروش نشان می‌دهد ۶۷ درصد سفارش‌ها از طریق سوپرمارکت‌ها، ۱۸.۵ درصد از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ۱۳.۵ درصد از فروشگاه‌های اختصاصی اسنپ مارکت ثبت شده‌اند. در این میان، نوشابه زیرو زمزم با رشد ۳.۵ برابری، به نماد موفقیت کمپین‌های بازاریابی هدفمند این برند برای جذب مشتریان آگاه به سلامت تبدیل شده است.

فراتر از اعداد امروز

زمزم، با وجود محدودیت‌های بازار آنلاین مواد غذایی، هدف‌گذاری کرده تا در سه سال آینده، ۳ درصد از کل فروش برند خود را به صورت آنلاین محقق کند. این مسیر بخشی از نقشه راه بلندمدت زمزم برای تقویت جایگاه ملی و پاسخ‌گویی به نیاز‌های رو‌به‌رشد مشتریان دیجیتال است.

حضور فعال، برنامه‌ریزی دقیق و هم‌افزایی تیم‌های بازاریابی، روابط عمومی و فروش، نه‌تنها سهم زمزم را در بازار آنلاین افزایش داده، بلکه این برند اصیل ایرانی را به نماد موفقیت در بازار نوشیدنی دیجیتال کشور بدل کرده است.

گفتنی است حضور فعال و هدفمند زمزم در بستر آنلاین، به تقویت جایگاه این برند ملی در بازار مدرن و کانال‌های فروش دیجیتال کمک شایانی کرده و زمزم را به‌عنوان پیشگام صنعت مواد غذایی دیجیتال تثبیت کرده و نویدبخش آینده‌ای پررونق برای این برند است.

Read Entire Article