نارضایتی مسافران یکی از پرواز‌ها در پی ارسال نکردن بار آن‌ها از استانبول به شیراز؛ اتخاذ تصمیماتی برای حل مشکل

1 hour ago 1

باشگاه خبرنگاران جوان؛ مژده عینی - در پی نارضایتی مسافران پرواز‌های یکی از شرکت های هواپیمایی از جاماندن بار در استانبول و ارسال با تاخیر به شیراز، جلسه‌ای با حضور مدیرکل فرودگاه‌های فارس، مدیر جدید ترکیش در شیراز و نمایندگان ایران‌ایر برگزار و تصمیمات لازم برای حل این مشکل گرفته شد.

فخرالدین کشاورز، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس، با اشاره به علل این مشکل اظهار کرد: با افزایش سفر‌ها در مسیر شیراز - استانبول و بالعکس، میزان باری که توسط مسافران تحویل شرکت هواپیمایی می‌شود، بیش از ظرفیت هواپیما‌های بوئینگ ۷۳۷ است.

او ادامه داد: عواملی مانند گرمای هوا نیز بر کاهش ظرفیت جابجایی بار اثرگذار بوده است.

کشاورز افزود: با تغییر هواپیمای پرواز به ایرباس ۳۲۱، تعداد بسته‌های بار جامانده از ۵۹۰ به ۱۹۰ بسته کاهش یافت و در جلسه‌ای مقرر شد در کوتاه‌مدت با استفاده از هواپیما‌های پهن‌پیکر، بار‌های باقی‌مانده به شیراز ارسال شود. 

او تأکید کرد: در بلندمدت با هماهنگی مسئولان این شرکت در استانبول، برنامه‌ریزی برای استفاده از هواپیما‌های مناسب در فصول گرم انجام خواهد شد تا مشکلات مشابه تکرار نشود.

Read Entire Article