پاسخگویی به ۱۲ هزار و ۸۰۰ تماس مشتریان بانک ملی ایران در روز‌های جنگ تحمیلی

1 week ago 1

کد خبر: ۳۱۱۲۰۱

تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۹ تير ۱۴۰۴

در طول ۱۲ روز جنگ تحمیلی اخیر، واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با تمام توان در کنار مردم ایستاد و بدون وقفه به ارائه خدمات ادامه داد.

پاسخگویی به ۱۲ هزار و ۸۰۰ تماس مشتریان بانک ملی ایران در روز‌های جنگ تحمیلی

اقتصاد ۲۴- این مرکز در مدت کوتاهی با عملکردی ویژه، پاسخگوی بیش از ۱۲٬۸۰۰ تماس تلفنی از سوی مشتریان بود. قابل توجه آن‌که در این میان، تماس‌هایی نیز از مشتریان سایر بانک‌ها دریافت شد که بیانگر اعتماد عمومی به دقت و سرعت پاسخگویی بانک ملی ایران است.

در شرایطی که بسیاری از خدمات بانکی با اختلالاتی مواجه بودند، واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران با ایفای نقشی مؤثر به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین پل‌های ارتباطی با مشتریان، نقش مهمی در آرام‌سازی فضا و راهنمایی مخاطبان ایفا کرد.

Read Entire Article