رسانه ملی آماده حمایت از پیام رسان‌های داخلی است

7 hours ago 1

باشگاه خبرنگاران جوان ـ مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما درباره اقدامات حمایتی رسانه ملی از پیام رسان‌های داخلی اعلام کرد: در راستای تحقق مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی، با انجام اصلاحاتی در آیین نامه جدید تعرفه‌های خدمات بازرگانی سال ۱۴۰۴ که از ابتدای سال به معرض اجرا و اطلاع رسانی عمومی‌گذاشته شده، تعرفه بازرگانی برای تبلیغ پیام رسان‌های داخلی به تعرفه ویژه خدمات فرهنگی اصلاح شده است.

 برنا فیروزی افزود: در صورت مراجعه و درخواست پیام رسان‌های داخلی برای استفاده از این ظرفیت، اداره کل تبلیغات بازرگانی سازمان صدا و سیما آماده ارائه خدمات طبق اصلاحات انجام شده در تعرفه گذاری و در انطباق با مصوبه شورای عالی فضای مجازی خواهد بود.

مدیر کل بازرگانی سازمان صدا و سیما تاکید کرد: رسانه ملی همواره در حمایت از دانش و فناوری و تولیدات داخلی و بومی‌پیشگام بوده و به گواهی برنامه‌های متعدد و متنوع در شبکه‌های مختلف همواره به این موضوع مهم که از جایگاه ویژه در سند تحول سازمان برخوردار است پایبند بوده است.

فیروزی یادآور شد: به همین دلیل و در راستای ترویج استفاده هموطنان عزیز از پیام رسان‌های داخلی در سه سال گذشته همه شبکه‌ها ملزم به استفاده داوطلبانه از این پیام رسان‌ها به عنوان رابط ارائه خدمات و تعامل با مخاطبان شده‌اند و ترویج و معرفی رایگان پیام رسان‌های داخلی در برنامه‌ها با اعلام نام و ویژند و لوگو همواره انجام شده است.

وی در پایان با تاکید براینکه رسانه ملی همواره حامی‌پیام رسان‌های داخلی و مطالبه گر تقویت تولید و دانش و فناوری بومی‌بوده، اعلام نمود سازمان صدا وسیما ضمن همکاری کامل با همه دستگاه‌های اجرایی و قانون گذاری که در این مسیر و در راستای اسناد بالادستی از جمله تاکیدات رهبر معظم انقلاب، سیاست‌های کلی، برنامه هفتم و مصوبات شورای عالی فضای مجازی تلاش می‌کنند، همچنان برای پیگیری و مطالبه رسانه‌ای برای تحقق این اسناد، آماده است.

منبع: روابط عمومی رسانه ملی

Read Entire Article